Vacature: hoofdtrainer SV Raalte

Vacature: 𝐇𝐨𝐨𝐟𝐝𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐫 𝐒𝐕 𝐑𝐚𝐚𝐥𝐭𝐞 (vanaf seizoen 2023/2024)

De komende jaren zal er met een talentvolle generatie doorontwikkeld worden om een volgende stap te kunnen zetten. We zoeken een ambitieuze trainer die spelers individueel beter kan maken, die in staat is om prestatie en plezier te combineren, zich goed kan inleven in een jonge talentvolle groep en oog heeft voor de clubcultuur.

De trainer zal tevens deel uitmaken van de technische commissie en van hieruit wordt een bijdrage verwacht aan het verder ‘professionaliseren’ en uitdragen van het jeugdbeleid. We zoeken een trainer die breder geïnteresseerd dan het eerste elftal alleen, met het oog op de toekomst.

SV Raalte is een club in beweging, Afgelopen jaren is een fundament gelegd voor het technische beleid “van leren naar presteren”. Ben jij de trainer die ons verder op weg helpt dan zien we je reactie graag tegemoet!

Graag reactie (CV en motivatie) sturen naar info@svraalte.nl of neem contact op met voorzitter Paul Velsink (06-51818556).