Het papieren aanmeldformulier downloaden? Klik hier om te downloaden.

Wil je je afmelden? Het afmeldformulier kun je hier downloaden: Klik hier om te downloaden.

Meld je hier direct aan!

Ondergetekende meldt zich aan als lid van SV Raalte voor een periode van 1 jaar met stilzwijgende verlenging. De contributie wordt geïncasseerd door onze partner ClubCollect, waarbij je als lid aan het begin van het seizoen een betaalverzoek ontvangt per e-mail, SMS of brief en zelf verantwoordelijk bent voor de betaling van de contributie. Je kunt hierbij kiezen voor betaling ineens via IDEAL of voor een betaling in 4 termijnen.

Benieuwd naar de contributiebedragen van SV Raalte? Klik hier!

Afdeling:

Voorkeur voor elftal:

Gegevens nieuw lid:

Achternaam

Voornaam

Voorletters

Postcode

Woonplaats

Geboortedatum

Geboorteplaats

Geslacht
ManVrouw

Nationaliteit

E-mailadres

Telefoonnummer

Vorige vereniging

Paspoort/ID-kaart/Rijbewijs nummer (indien 15 jaar en ouder)

Vanaf het moment van inschrijven mag u aan de door u gekozen sporttraining deelnemen. Aan eventuele wedstrijden mag deelgenomen worden als de inschrijving bij de betreffende bond geregeld is. Met de door u verstrekte gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan.

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.