Kledinglease

SV Raalte heeft sinds het seizoen 2011/2012 een kledingfonds. Dit fonds stelt zich tot doel om elk team (voetbal en handbal) te voorzien van een correct en uniform clubtenue.

Ieder lid dat als speler geregistreerd staat, stort jaarlijks een verplichte financiële bijdrage per seizoen in het fonds. Hiervan wordt sportkleding (shirts, broeken en kousen) aangeschaft voor alle jeugd- en seniorenteams van de afdelingen voetbal en handbal van sv Raalte (afd. handbal geen kousen). Keeperhandschoenen vallen niet onder de regeling van het kledingfonds.

De hoogte van de verplichte bijdragen zullen worden vermeld op de site van sv Raalte (www.svraalte .nl) en in het clubblad (de Omnibius). De verplichte bijdrage wordt per kwartaal automatisch en gelijktijdig met de contributie geïncasseerd. Bij niet tijdige betaling van de kledingfondsbijdrage kan de betreffende speler niet deelnemen aan wedstrijden van sv Raalte.

Reglement Kledingfonds Gebruiksovereenkomst Wasvoorschriften

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.