Sportpark Raalte

ACCOMMODATIE

sportpark
SV Raalte is gelegen in het centrum van Raalte aan de Jan van Arkelstraat 2. SV Raalte beschikt over twee volledige voetbalvelden en een oefenhoek. Het hoofdveld is een kunstgrasveld en veld 2 en de oefenhoek bestaan uit ‘normaal’ gras.

KANTINE SV RAALTE

kantinesv
In de kantine van SV Raalte is het altijd gezellig druk. De kantine is in 2012 gebouwd aan de rand van het hoofdveld van SV Raalte. Sindskort is het terras bij de gezelligste kantine van Salland voorzien van een riante glazen overkapping.

Al deze werkzaamheden werden uitgevoerd door de vele vrijwilligers die zich altijd met veel enthousiasme voor de vereniging inzetten. Mede dankzij deze vrijwilligers is SV Raalte een gezonde vereniging die met veel vertrouwen naar de toekomst kijkt.

PLATTEGROND

plattegrond

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.