Sponsormogelijkheden

BORDSPONSOR

Met een reclamebord siert uw bedrijf het hele jaar ons fraai aangelegde kunstgrasveld dat nagenoeg 7 dagen in de week bespeeld wordt. De jaarlijkse vergoeding aan onze vereniging is afhankelijk van de plaats rond het veld en de afmeting van het bord. Ook zijn de afmeting en opmaak van het bord bepalend voor de productiekosten van een bord. Deze kosten komen geheel voor rekening van de sponsor aangezien het bord eigendom is van de sponsor.

Optie 1: Eén bord rond het veld, tegen de lage veldomheining.
Formaat: 3050 x 610 x 6 mm / Jaarlijkse vergoeding: € 175,- excl. BTW

Optie 2: Eén groot bord achter de dug-outs, bovenin de stellage.
Formaat: 3050 x 1300 x 6 mm / Jaarlijkse vergoeding: € 350,- excl. BTW

Optie 3: Eén bord achter de dug-outs, onderin de stellage.
Formaat: 3050 x 610 x 6 mm / Jaarlijkse vergoeding: € 175,- excl. BTW

NARROWCASTING
Vanaf seizoen 2016 – 2017 biedt SV Raalte haar sponsoren ook narrowcasting aan. Een nieuwe en dynamische manier van presenteren van uw bedrijf op een nieuw 55” beeldscherm in de kantine. Een logo, teksten en foto’s en zelfs video’s kunnen getoond worden.
Op zaterdag én zondag de hele dag en op donderdagavond staat het beeldscherm continu aan en wordt uw bedrijf erop gepresenteerd. U hebt de mogelijkheid maximaal 10 keer per jaar een aanpassing te doen.

Narrowcasting afbeelding of video / donderdag t/m zondag:
Jaarlijkse vergoeding: € 100,- excl. BTW

ADVERTENTIE SPONSOR

Clubblad ‘Arkelproat’

Ons clubblad wordt drie keer in het jaar uitgegeven en verstuurd aan alle actieve en steunende leden (ca. 550) én sponsoren (ca. 120) van onze vereniging.

De jaarlijkse vergoeding aan onze vereniging is afhankelijk van de grootte van de advertentie.

Optie 1: Hele pagina (full color)
Jaarlijkse vergoeding: € 250,- excl. BTW

Optie 2: 1/2 pagina (full color)
Jaarlijkse vergoeding: € 150,- excl. BTW

Optie 3: 1/4 pagina (full color)
Jaarlijkse vergoeding: € 100,- excl. BTW

Optie 4: 1/8 pagina (full color)
Jaarlijkse vergoeding: € 65,- excl. BTW

Programmablad

Bij elke thuiswedstrijd van het eerste voetbalelftal, ca. 11 wedstrijden, worden bij de entree van ons sportpark programmaboekjes verkocht. Hierin vindt u o.a. informatie over beide elftallen. Op elk boekje staat een nummer waaraan een loterij is verbonden. Het boekje heeft de grootte van A5 (gevouwen A4).

Optie 1: 1/3 pagina.
Jaarlijkse vergoeding: € 120,- excl. BTW

SPONSORPAD
Het unieke SV Raalte Sponsorpad naar het voorbeeld van de bekende “Walk of Fame”.
Sponsoren bieden wij hiermee een ludieke wijze van presentatie en sponsoring.
Een natuursteentegel waarin gelazerd uw bedrijfsnaam staat.

Looptijd 5 jaar:
Eénmalige vergoeding: € 100,- excl. BTW

EIGEN IDEËEN?
SV Raalte biedt haar sponsoren naast de reguliere financiële sponsormogelijkheden ook de mogelijkheid de vereniging op een andere wijze te ondersteunen. Heeft u als bedrijf hierover ideeën en ziet u mogelijkheden waar in we elkaar kunnen versterken, dan kunt u deze met ons bespreken.

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.