Damesvoetbal

Dames- en meisjesvoetbal

Dames- en meisjesvoetbal bij SV Raalte is goed geregeld!

damesvoetbal
De basis van het damesvoetbal bij SV Raalte ligt bij Dames Voetbal Vereniging DVV Juventa. DVV Juventa is opgericht in 1994 en is in 2002 overgegaan in SV Raalte.

Waarom SV Raalte?
Omdat plezier bij SV Raalte voorop staat. SV Raalte is meer dan alleen maar voetbal; er worden jaarlijks allerlei leuke activiteiten georganiseerd. Zo gaan we elk jaar zwemmen, schaatsen en wordt er ieder jaar een jeugdkamp georganiseerd. En bovendien speelt het hoogste dameselftal bij SV Raalte maar liefst in de 2e klasse! Zo zie je maar, als er plezier is dan volgt de prestatie vanzelf!

Een keertje meetrainen?
Heb je altijd al graag willen voetballen? Je kunt geheel vrijblijvend eens meetrainen om te kijken of je het leuk vindt! En vind je het leuk, dan kun je je direct aanmelden en wie weet voetbal je het volgende weekend al je eerste wedstrijd! Meisjes die graag eens mee willen trainen kunnen contact opnemen met Anneke Tuten (anneketuten@hotmail.com) en dames die graag mee willen trainen kunnen contact opnemen met Mark Blekman (voetbal@svraalte.nl). Natuurlijk kun je ook op de trainingsavonden gewoon eens langskomen aan de Jan van Arkelstraat 2 in Raalte.