Hart voor Salland wordt Rabo ClubSupport

Hart voor Salland heet vanaf nu Rabo ClubSupport! En waar het voorheen altijd in het voorjaar plaatsvond is Rabo ClubSupport in het najaar. Even de nieuwe spelregels op een rijtje:

De Rabobank stelt weer een deel van de winst beschikbaar voor verenigingen. Leden van de Rabobank bepalen hoe het geld onder de aangemelde verenigingen verdeeld wordt. Je leest het goed; alleen leden van de Rabobank kunnen stemmen. Als je een bankrekening bij de Rabobank hebt ben je niet automatisch lid. Je moet je dus eerst GRATIS aanmelden als lid van de Rabobank en alle leden krijgen in het najaar vanzelf een code thuisgestuurd waarmee ze kunnen stemmen (op SV Raalte).

Hoe wordt je lid van de Rabobank? Heel simpel:

1. Ga naar www.rabobank.nl
  2. Type rechtsboven in de zoekbalk: lid worden
  3. Klik nu de eerste pagina aan en volg de stappen.

Word dus snel lid van de Rabobank en roep iedereen in uw omgeving op om lid te worden zodat iedereen in het najaar op SV Raalte kan stemmen! Verdere informatie over de actie volgt t.z.t.