Korting bij Intersport

Reeds eerder is gemeld dat we ten aanzien van de kledinglease een nieuw contract hebben afgesloten met Hummel en Intersport Bols.

Via de homepagina op onze website wordt je doorgelinkt naar de webshop van Hummel. Hier krijg je als lid 10% korting op een aantal geselecteerde artikelen in de clubcollectie, maar ook op het overige assortiment van Hummel / Reece Australia / Stanno / Derbystar en Select. Ook wordt er jaarlijks een actieperiode gekozen waarbij je 20% korting krijgt, deze zal op de website van SV Raalte en de social media vermeld worden.

De clubcollectie is de geselecteerde kledinglijn die men mag dragen bij georganiseerde activiteiten van SV Raalte, uitwedstrijden of bijvoorbeeld toernooien waaraan je als team van SV Raalte aan deel neemt.

Ook hebben we in het contract met Intersport Bols onderhandeld dat er voor de leden van SV Raalte de mogelijkheid bestaat om 10% korting te krijgen op aanschaffen bij Intersport Bols via de VIP-app van Intersport. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat je de VIP-app van Intersport download op je telefoon en je aanmeld bij de groep SV Raalte. Bij aankopen moet je dan wel bij de kassa de barcode van de jouw vip app laten scannen.

Aanmelden bij de groep SV Raalte doe je door in de app rechtsonder voor ‘Meer’ te kiezen. Vervolgens kies je ‘Groepen’ en meld je je aan bij de groep ‘SV Raalte’.

Binnenkort zal er ook een VIP avond bij Intersport Bols in Raalte georganiseerd worden. De datum hiervan wordt nog bekend gemaakt op de website van SV Raalte en via de social media. Op deze avond krijg je 20% korting op het gehele assortiment en mag je ook 1 introducé meenemen.

Door gebruik te maken van onze webshop bij Hummel en de VIP-app van Intersport help je tevens de vereniging. Wij krijgen als vereniging hierdoor over alle aankopen van leden een bonus om te gebruiken voor het aanschaffen van bijvoorbeeld voetballen, etc.