50% korting voor nieuwe leden!

50% korting voor nieuwe pupillen, meisjes en dames bij SV Raalte
Wegens groot succes wordt actie met een seizoen verlengd én uitgebreid

Vorig jaar bood SV Raalte nieuwe pupillen een contributiekorting aan van 50% voor het eerste seizoen. Doordat deze actie zo’n enorm succes is geworden wordt de actie met een jaar verlengd: wie zich bij de voetbalafdeling van SV Raalte aanmeldt als pupil voor het seizoen 2017/2018 krijgt 50% contributiekorting. En ook voor alle meisjes en dames die zich aanmelden geldt de korting komend seizoen.

SV Raalte vindt het belangrijk dat iedereen, grote of kleine portemonnee, kan sporten en merkt steeds vaker dat er ouders zijn die moeite hebben om de contributie te betalen. Hierdoor wordt soms de keuze gemaakt om een kind niet te laten sporten. Met deze actie slaat de vereniging twee vliegen in één klap. Enerzijds wordt het zo voor meer pupillen, junioren en dames mogelijk om te sporten en anderzijds is het goed voor de club, omdat het aantal leden groeit.

De actie geldt zowel voor het reguliere jongens- en meisjesvoetbal, als voor de G-pupillen en het damesvoetbal. Iedereen die in een van deze categorieën valt kan zich aanmelden voor deze actie via de website van de club: www.svraalte.nl/korting

SV Raalte is een sportieve vereniging, waarbij gezelligheid hoog in het vaandel staat. Naast het voetballen organiseert SV Raalte jaarlijks een aantal kosteloze activiteiten, zoals zwemmen, schaatsen en een jeugdkamp. De contributie voor nieuwe reguliere pupillen in het seizoen 2017/2018 bedraagt met deze actie slechts € 15,43 per kwartaal. Voor nieuwe meisjes (junioren) is dat € 18,90 en voor de nieuwe dames (senioren) € 24,78 per kwartaal.

Meer informatie en de algemene voorwaarden over deze actie zijn te vinden op www.svraalte.nl/korting