Kortingsactie nieuwe leden

Nieuwe leden krijgen 50% korting op contributie

Korting

Bij SV Raalte krijgen nieuwe dames, meisjes en pupillen voor het seizoen 2017/2018 maar liefst 50% korting op de contributie! Dus heb jij zin om bij SV Raalte te komen voetballen? Meld je dan nu aan via de volgende knop:

Direct lid worden

Gratis meetrainen

Natuurlijk kun je ook eerst eens meetrainen om te kijken of het je leuk lijkt om lid te worden. Dat kost niks en je zit natuurlijk ook nergens aan vast. Het lijkt ons leuk als jullie eens langskomen op ons sportpark aan de Jan van Arkelstraat 2 in Raalte.

Zin om eens mee te trainen? Neem dan even contact op met Anneke Tuten via (0572) 35 16 01 of mail naar jeugd@svraalte.nl (ook voor de dames), dan kan Anneke jullie vertellen op welke dagen en tijden er getraind wordt.

Meer info

Bij SV Raalte zijn momenteel 3 damesteams en 1 meisjesteam actief. Verder zijn er bij de pupillen nog heel veel gemengde teams. SV Raalte VR 1 voetbalt in de 3e klasse op zondag en spelen binnenkort nacompetitie voor promotie naar de 2e klasse. SV Raalte VR 2 speelt ook op zondag, maar dan in de 5e klasse en ons derde dameselftal, SV Raalte VR 3  speelt haar wedstrijden op vrijdagavond. Dus heb je geen zin om op zondag te voetballen? Ook dan kun je bij SV Raalte terecht!

De korting geldt op de contributiebedragen voor het seizoen 2017/2018, die binnenkort op de website zullen verschijnen op deze pagina.

De geldende voorwaarden voor de actie zijn hier te downloaden: klik hier.

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.