Rabo Clubsupport: stem op SV Raalte!

De actie Rabo Clubsupport is weer in volle gang! Met deze actie geeft de Rabobank een deel van haar winst terug aan de maatschappij en kunnen wij als SV Raalte een mooi geldbedrag verdienen! Hoe het werkt? Open de Rabobank app op je telefoon en ga onderin het scherm naar het kopje ‘Service’. Daar vind je een knop ‘Clubsupport stemmen’. Verder spreekt het voor zich. Je mag 3 stemmen uitdelen op 3 verschillende verenigingen: natuurlijk op SV Raalte, maar bijvoorbeeld ook op de Sallandse Sportploeg waarin ons G-elftal is vertegenwoordig.

Veel succes en alvast bedankt voor je stem en.. zegt het voort!

Veelgestelde vragen:

Waarom mag je alleen als je lid bent van de Rabobank stemmen op een club?

Als coöperatie geeft Rabobank jaarlijks een deel van de winst terug aan de maatschappij. Door lid te worden, beslis je mee welke maatschappelijke initiatieven we ondersteunen.

Ik sta bij een andere lokale bank ingeschreven dan mijn club. Mag ik dan op mijn club stemmen?

Nee, helaas niet. Leden mogen alleen op clubs van hun eigen lokale bank stemmen