Kantine weer (beperkt) open vanaf 10 juni!

Langzaam gaan we in Nederland terug naar normaal! Dit betekent dat ook voor S.V. Raalte de regels versoepelen. Vanaf donderdag 10 juni zijn de kantine en het terras weer geopend op de donderdagavond van 19:00 uur tot en met 22:00 uur. Omdat veel teams nog maar aantal keer trainen voor de zomerstop, wordt na 17 juni opnieuw bekeken of de kantine open blijft. Ook een mogelijke aanpassing van de regels (hopelijk een verruiming) eind juni kunnen tot een verruiming en wijziging van de openingsdagen en tijden leiden. Houd hiervoor de website en social media van S.V. Raalte in de gaten.

Aan de opening van 10 juni zijn wel een aantal regels verbonden en we verzoeken een ieder om zich hier ook aan te houden.

Een belangrijke voorwaarde die gesteld is aan de opening, is dat de kantine en het terras alleen toegankelijk zijn voor leden die binnen de gestelde openingstijden van de kantine/terras (voor nu alleen op donderdag van 19:00-22:00 uur) trainen, een wedstrijd spelen of leider van een betreffend team zijn.

De kantine en het terras zijn daardoor helaas niet toegankelijk voor vrije inloop van andere leden, bezoekers of geïnteresseerden. Uitzondering hierop zijn ouders die vervoer naar uitwedstrijden verzorgen in verband met de KNVB Regiocup en de alternatieve competitie van het NHV. Zij vallen onder teambegeleiding en mogen dus op de sportaccommodatie aanwezig zijn. We hopen jullie op korte termijn weer te mogen begroeten in de kantine, maar op dit moment kan dat dus nog niet.

Aan het bezoek van de kantine/terras zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

• Een vaste zitplek aan een tafel is verplicht. Zitplekken aan de bar zijn niet toegestaan. Er mag op het terras of in de kantine niet gestaan worden. Blijf zoveel mogelijk zitten. En hierbij geldt dat je altijd de aanwijzing van de barmedewerker moet volgen.
  • Registratie en gezondheidscheck zijn verplicht. Hiervoor liggen lijsten bij de ingang van de kantine of via de QR-code.
  • In de kantine en op het terras geldt een verplichte looproute. Volg de pijlen.
  • Vol=vol. Is er geen zitplek vrij dan word je verzocht het sportpark te verlaten.
  • Aan een tafel zitten maximaal 4 personen op 1,5 meter afstand. Kinderen tot en met 12 jaar tellen niet mee. Bij sommige tafels zijn minder zitplekken beschikbaar, omdat er anders niet voldoende afstand gehouden kan worden.
  • Bezoekers uit hetzelfde huishouden mogen met meer mensen op minder dan 1,5 meter afstand aan tafel zitten.
  • De kantine en het terras mogen open zijn tussen 06:00 en 22:00. Uiterlijk 22:00 uur moet een ieder het terrein hebben verlaten. Bij weinig bezoekers kan besloten worden de kantine/terras eerder te sluiten.
  • Zelfbediening is niet toegestaan.
  • Entertainment, zoals liveoptredens of videoschermen, is niet toegestaan. Alleen achtergrondmuziek is toegestaan.
  • Je mag niet met tafels en stoelen schuiven.
  • Je mag wel naar binnen voor toilet- en garderobebezoek of om te betalen. Houd hierbij ook 1,5 meter afstand.
  • Binnen draag je een mondkapje. Je mag deze afzetten zodra je aan tafel zit. Als je je weer gaat verplaatsen is opzetten van een mondkapje weer verplicht.
  • Je betaalt zo veel mogelijk contactloos.