JO13-1 kan nog steeds kampioen worden!

Het team JO13-1 was heel goed van start gegaan in de voorjaarscompetitie. Wedstrijden werden overtuigend gewonnen. Maar een tijdje terug tegen Dalfsen keerde dat geluk. Nipt verliezen is nooit leuk. Maar de kansen op de titel bleven. Toen de wedstrijd tegen DKB ook verloren werd, zakte JO13-1 van een 1e plek naar een 4e plek en leek het kampioenschap opeens heel ver weg.

Maar de concurrentie boven ons begon ook wedstrijden te verliezen. En twee wedstrijden voor het einde was JO13-1 al geklommen naar plek 2. De titel ging tussen Lemelerveld, Hardenberg, Dalfsen en Raalte. Een mooi einde van de competitie.

Op zaterdag 6 mei konden er weer goede zaken gedaan worden tegen OVC uit Ommen. De eerste helft ging het gelijk op en eindige in 1-1. Na de rust kwam de diesel op stoom en werd er met 4-1 gewonnen. Hardenberg had gewonnen van Lemelerveld. Lemelerveld haakt hierdoor af in de titelstrijd: eén concurrent minder. Ineens kon er weer volop meegedaan worden met het kampioenschap.

Op zaterdag 13 mei werd de wedstrijd Hardenberg – Dalfsen gespeeld. Hardenberg wist deze wedstrijd met 4-2 te winnen. Hierdoor staat Hardenberg nu op 24 punten. Raalte staat op 21 punten met de laatste wedstrijd van het seizoen, uit bij Hardenberg, in het verschiet. Het doelsaldo van Hardenberg is +28 en dat van Raalte is +22. Er moet dus met meer dan 3 doelpunten verschil gewonnen worden van Hardenberg. Als dat gebeurd dan is Raalte JO13-1 kampioen!!

Komen jullie ons aanmoedigen? Woensdag 17 mei om 19.00 uur in Hardenberg!