Heren en Dames in het nieuw!

Sponsoren steken de heren en dames van SV Raalte in het nieuw!
De spelers en speelster van SV Raalte heren 1 en dames 1 en 2 lopen er – zodra er weer gevoetbald mag worden – voor en na de wedstrijd netjes bij. Dankzij meerdere lokale sponsoren zijn de teams voorzien van nieuwe presentatiepakken. De sponsoren van heren 1 zijn Wielandt Auto’s, RAS  Rob’s autoruit service, Brandwacht Schilderwerken, ProWork Raalte en TelefoonExpert. Robby’s Snacks en ITR Groep sponsoren dames 1 en de sponsoren van dames 2 zijn Assink Weustink en Bekedam Food & Events.
“We zijn ontzettend blij met deze en al onze andere sponsoren. Sponsoren zijn essentieel voor het voortbestaan van onze vereniging. Het is geweldig om te zien dat we ook in deze tijd op onze sponsoren kunnen rekenen. Dat geldt overigens ook voor al onze vrijwilligers”, aldus voetbalvoorzitter Paul Velsink.