Hart voor Salland 2018

Een nieuw jaar en nieuwe kansen, Rabobank Salland gaat de actie Hart voor Salland 2018 wederom starten met als doel verenigingen en organisaties in Salland geldelijk te ondersteunen. De SV Raalte gaat zich ook voor 2018 weer inschrijven.

In 2016 hebben we dankzij uw stem € 1.420,- uit deze actie ontvangen. In 2017 hebben we € 1.412.32 uit deze actie ontvangen. Hele mooie resultaten, als we kijken naar de concurrentie:

Uitslag 2017 voor de sport:

1e Wijhe ’62 met een bedrag van   € 1.493,80

2e S.V.Raalte met een bedrag van € 1.412,32

3e ABS Bathmen, bedrag               € 1.404,56

Deze stand moet een uitdaging zijn om in 2018 in de sport het hoogste bedrag te scoren. Hoe denken we dat te doen:

Gratis lid worden

We moeten natuurlijk zoveel mogelijk stemmen verzamelen voor SV Raalte en alleen leden van Rabobank Salland kunnen hun stem uitbrengen. U moet dus eerst lid worden; dit is gratis en heel makkelijk te regelen. Ga naar de site van de Rabobank (www.rabobank.nl/particulieren) en log in. Ga helemaal naar beneden onder de kop Rabobank in grijs en klik hier leden aan. In het volgende scherm kunt u lezen over het lidmaatschap en onderaan staat een oranje blokje Word lid van de Rabobank. Klikt dit aan en volg de instructies.

Beschikt u niet over internet of een internetmogelijkheid dan kunt u met de Rabopas in de hand bellen met nummer (0570) 50 85 55 van de Rabobank Salland. U vraagt dan om lid te mogen worden van de Rabobank Salland.

Spoor ook bekenden zoals opa’s en oma’s, broers en zussen  aan lid te worden van de Rabobank Salland en op onze SV Raalte te stemmen in maart 2018.

Alle leden van de SV RAALTE rekenen op jullie.