Hart voor Salland 2018

Een nieuw jaar en nieuwe kansen voor onze S.V. Raalte, de Rabobank heeft de spelregels iets aangepast en wij als leden kunnen daar ons voordeel (voor de SV) mee doen. Hierna volgt een tekstdeel die van de site van Rabobank Salland is overgenomen:

Vijfde editie Hart voor Salland start

Jaarlijks stellen wij via Hart voor Salland een deel van onze winst beschikbaar voor ondersteuning aan lokale (sport)verenigingen en maatschappelijke instanties. Onze klanten beslissen welke lokale initiatieven en projecten worden ondersteund met deze financiële bijdrage.

In 2018 beleven we de vijfde editie van Hart voor Salland. Bij deze vijfde editie mogen alle klanten* van Rabobank Salland hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Iedere klant krijgt vijf stemmen. Deze stemmen zijn geld waard. Dit jaar hebben we € 160.000,- te verdelen, dus doe mee!

*= Natuurlijke personen die op 1 januari 2018 bankieren bij Rabobank Salland.

Uit onze ledenadministratie weten we dat heel veel leden bij de Rabobank bankieren. Een voorzichtige conclusie is nu dat we daarmee veel stemmen kunnen halen als ieder lid, zijn of haar partner, opa en oma, buurman of buurvrouw of elk ander die onze SV RAALTE een warm hart toedraagt straks op de SV Raalte gaan stemmen. Ook dit jaar hebben we weer een stemadvies samen met de Roalter Jong’s en de voedselbank ingevuld.

Van 9 t/m 19 maart kunt u stemmen op o.a. SV Raalte via

www.rabobank.nl/salland