€ 1.283,04 uit Hart voor Salland!

SV Raalte heeft maar liefst € 1.283,04 opgehaald met de actie Hart voor Salland van Rabobank Salland. SV Raalte eindigde daarmee als 14e van de 445 deelnemende verenigingen; een prima prestatie van iedereen die op ons heeft gestemd.

Ali B. deelde maandagavond namens Rabobank Salland 160.000 euro uit aan 445 verenigingen en stichtingen in Salland. 90.000 klanten van de bank konden van 9 tot 19 maart zelf stemmen over de verdeling van dat geld. Voedselbank Raalte trok van alle deelnemers aan de actie Hart voor Salland de meeste stemmen en de meeste stemmen in de categorie Sport gingen naar Sportclub ABS uit Bathmen.

SV Raalte is Rabobank Salland enorm dankbaar voor deze mooie bijdrage; natuurlijk hadden wij dit mooie bedrag niet zonder jullie stemmen bij elkaar kunnen krijgen; bedankt allemaal!

De volledige lijst met uitslagen is te vinden op de site van de Rabobank Salland: http://dnarabobanksalland.nl/wp-content/uploads/2018/04/Resultaten-Hart-voor-Salland-2018.pdf