Nieuwsbrief oktober 2023

Beste leden, ouders/verzorgers van leden van S.V. Raalte,

Middels deze nieuwsbrief brengen we jullie graag op de hoogte van een aantal ontwikkelingen binnen S.V. Raalte.

Rookvrij sportcomplex vanaf maandag 30 oktober 2023

Roken en sport gaan niet samen. Daarom is vanaf maandag 30 oktober het sportcomplex van S.V. Raalte rookvrij. S.V. Raalte is een belangrijke omgeving voor opgroeiende kinderen. We geven kinderen graag het goede voorbeeld. Door ons sportcomplex rookvrij te maken beschermen we de jeugd tegen schadelijk (mee)roken. Ook hebben we minder last van afval door sigarettenpeuken en pakjes. Zo biedt S.V. Raalte een gezonde en veilige sportomgeving. Het terras van de kantine is de enige plek op het complex waar nog gerookt mag worden. Deze regel zal ook aangegeven op een bord bij de ingang. We hopen dat jullie je, net als wij, sterk willen maken voor een gezonde omgeving voor onze spelers en bezoekers. Help ons mee mensen aan te spreken en te helpen herinneren aan de nieuwe afspraken. Samen op naar een rookvrije generatie!

Video analyse systeem

Vanaf dit seizoen beschikt S.V. Raalte over een videoanalyse systeem. Hierdoor kunnen wedstrijden worden teruggekeken. Een mooie ontwikkeling, waarmee we spelers naar een hoger niveau kunnen brengen. Echter zorgt deze ontwikkeling er voor dat er tijdens trainingen en wedstrijden videobeelden kunnen worden gemaakt. Bij het betreden van het sportcomplex wordt er door de betreder automatisch toestemming gegeven voor het maken van deze beelden. De aanwezigheid van het video analyse systeem wordt ook aangegeven op een bord bij de ingang. De aanschaf van het systeem is mogelijk gemaakt door de Club van 100. Hiervoor onze hartelijke dank!

Nieuwe tenues

Alle teams worden binnenkort voorzien van een nieuw tenue. Dit in het kader van de kledinglease. Dankzij de sponsorcommissie is ook ieder team weer voorzien van een shirtsponsor. Dit brengt de club weer geld op. De levering vindt plaats via ProWork Salland. Straks loopt iedereen er weer piccobello bij.

Vacatures

Binnen onze club zijn er vele vrijwilligers die de schouders eronder zetten om sporten bij S.V. Raalte mogelijk te maken. Denk hierbij aan vele trainers, leiders, scheidsrechters, kantinemedewerkers, accommodatie medewerkers, commissieleden, bestuursleden en velen meer. Allemaal mensen met een groot hart voor S.V. Raalte. Om ook de toekomst van onze vereniging te garanderen zijn er tal van vrijwilligersvacatures binnen onze vereniging. Wil jij je inzetten, zodat er bij S.V. Raalte wekelijks gesport kan worden en de vrijwilligers die het werk nu verzetten daarbij helpen? Meld je dan bij Johan Haverslag (06-51607360), vele handen maken licht werk!

Openstaande vacatures:
– Scheidsrechters
– Iemand die de tenues van het eerste elfal wil wassen (tegen vergoeding)
– Versterking sponsorcommissie
– Voorzitter sponsor- en communicatiecommissie
– Hulp in de kantine

Mocht er voor jou geen vacature bij staan maar wil je op een andere manier helpen? Laat het dan ook weten!

Namens het bestuur