Hart voor Salland 2017

Een nieuw jaar en nieuwe kansen, de Rabobank Salland heeft de actie Hart voor Salland wederom opgestart met als doel verenigingen en organisaties in Salland financieel te ondersteunen.

De SV Raalte heeft zich ook voor 2017 weer ingeschreven.

In 2016 hebben we dankzij uw stem € 1.420,- uit deze actie ontvangen, dit resultaat willen we graag verbeteren en daar hebben we alle leden en ouders van leden, beter gezegd iedereen met een blauw/wit hart en een rekening bij Rabobank voor nodig.

Wat denken we daar aan te doen?

1e      Alle leden van de SV Raalte die een bankrekening bij de Rabobank hebben en nog geen lid van Rabobank Salland zijn kunnen zich aanmelden als lid van de Rabobank, dit kost u niets, alleen de moeite van aanmelden: dat kan via deze link

2e      een ieder die lid is krijgt in februari/maart een uitnodiging en inlogcode van Rabobank om zijn of haar stemmen uit te brengen in maart 2017. De uitslag zal bekend worden gemaakt in de Deventer Schouwburg. Ik ben er van overtuigd dat deze actie voor ons als SV Raalte succesvol zal worden en ik roep dan ook iedereen op om deel te nemen en de SV Raalte veel stemmen te bezorgen. Doen dus.

Voor de jongeren onder ons: jullie ouders en grootouders buren en kennissen mogen ook op de SV Raalte stemmen.

U kunt meer informatie op website van de Rabobank:

www.rabobank.nl/particulieren/leden

De leden van SV Raalte rekenen op u.

Jan Bouwmeester.