Coronamaatregelen gasten

Beste gasten van SV Raalte

U bent van harte welkom bij SV Raalte maar er zijn helaas beperkende Corona maatregelen van kracht, die we met jullie willen delen. Om de wedstrijden bij SV Raalte  veilig en prettig te laten verlopen hebben wij van een ieder zijn/haar medewerking nodig. De belangrijkste spelregels voor onze gasten zijn:

• De algemene veiligheids- en hygiëneregels (1,5 meter afstand, geen fysiek contact, handen wassen etc.) zijn op het sportpark van toepassing.
  • Volg altijd de schriftelijke aanwijzingen en de mondelinge instructie/verzoeken die worden gegeven door de vrijwilligers en leden van SV Raalte.
  • Gastverenigingen krijgen bij de jeugd één kleedkamer aangewezen waar ook gedoucht kan worden. Laat jeugdteams zo mogelijk in sportkleding komen. De seniorenteams krijgen in principe twee kleedkamers toegewezen. Vanwege de beperkte ruimte zal dit niet altijd lukken. Er dient dan in groepjes omgekleed en gedoucht te worden. Ook in de kleedkamer geldt de 1,5 meter afstand.  Houd het kleedkamergebruik zo beperkt mogelijk en zorg dat deze weer schoon en netjes achter gelaten wordt. Wedstrijdbesprekingen bij de senioren graag op het veld.
  • Toeschouwers van wedstrijden: houd ook de 1,5 meter afstand bij het kijken naar de wedstrijden.
    We hebben op dit moment op de zondag helaas geen ruimte in onze kantine en op het aansluitende terras  om spelers en supporters van de uitspelende verenigingen te ontvangen en een zitplaats aan te bieden.
    De ontvangst van KNVB scheidsrechters, leiders, trainers en bestuursleden van gastverenigingen kan slechts beperkt plaats vinden in de bestuurskamer. Daar is namelijk slechts ruimte voor maximaal zeven personen.
  • Het gebruik maken van de toiletruimten is mogelijk in het kleedgebouw of in de kantine (dan daarna graag weer naar buiten).

Het bestuur en alle vrijwilligers doen hun uiterste best om alle voetbalactiviteiten op een zo veilig mogelijke manier te organiseren maar wij kunnen dit niet alleen. Gebruik je gezond verstand en laat ieder zijn/haar verantwoordelijkheid nemen dan is en blijft het plezierig sporten bij SV Raalte.

Het bestuur van SV Raalte