Update coronamaatregelen

Het kabinet heeft onlangs nieuwe coronamaatregelen ingesteld. Het goede nieuws is dat we kunnen blijven voetballen. Om dit veilig te kunnen doen, moeten we ons aan een aantal maatregelen houden.

• Publiek is helaas niet welkom bij wedstrijden en trainingen.
  • In de kantine is een coronatoegangsbewijs (CTB) voor alle personen van 18 jaar en ouder verplicht. Dit geldt ook voor andere binnenruimtes, zoals toiletten en kleedkamers.
  • De kantine is alleen open voor spelers en personen die noodzakelijk zijn voor de wedstrijden.
  • De kantine is alleen op zaterdag en zondag open. Omdat de horeca om 20.00 uur moet sluiten, is de kantine maandag t/m vrijdag gesloten.
  • In de kantine zijn vaste zitplaatsen verplicht.

Heb je klachten? Kom dan niet en laat je testen. We gaan ervan uit dat iedereen de regels respecteert. Zo zorgen we er samen voor dat we kunnen blijven sporten.