Nieuwsbrief november 2021

Coronamaatregelen
M.i.v. zaterdag 6 november 2021 heeft onze regering  nieuwe coronamaatregelen afgekondigd.
Leek het er eerst op dat je zonder coronatoegangsbewijs (CTB) niet kon sporten,  uiteindelijk is dit afgezwakt. Iedereen met of zonder CTB kan buiten blijven sporten. MAAR wil je binnen gebruik maken van de gebouwen (kleedkamers, toilet) dan moet je als je  18 jaar of ouder bent in het bezit zijn van een geldig CTB. Voor de kantine en het terras geldt dat je vanaf 13 jaar  een geldig  CTB moet hebben.
Het bovenstaande geldt niet alleen voor de sporters maar ook voor het publiek. Voor het publiek geldt tevens het advies om de 1,5 meter in acht te nemen. Het geldt ook voor ouders die meerijden met hun kinderen naar uitwedstrijden. Uitzondering hierop zijn de ouders van kinderen met een handicap. Voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers in functie geldt dat zij geen coronatoegangsbewijs hoeven te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders, onderhoudsprofessionals, alle vrijwilligers.
Wij doen een beroep op ieders eigen verantwoordelijkheid om zich aan de regels te houden.

En natuurlijk geldt nog steeds:
-heb je corona gerelateerde klachten? Blijf thuis en laat je testen;
-was vaak je handen;
-schud geen handen;
-houd buiten het sporten om zoveel mogelijk 1,5 meter afstand.

Munten
De gele betaalmunten zijn vervangen door nieuwe. Ze worden gesponsord door MRS Technical Support (always a  solution), het bedrijf van  Miquel Simson. De oude munten blijven geldig tot
31-7-2022.

Vrijwilligersavond
De vrijwilligersavond staat gepland op vrijdagavond 19 november 2021. De aanvang is om 20.00 uur en het einde uiterlijk 0.00 uur. Opgave aan de bar. QR-code en legitimatie zijn verplicht.

Scorebord
We hebben een nieuw scorebord. De financiering is mede mogelijk gemaakt door een mooie bijdrage van onze Club van 100 en door de sponsoren GW Boers Daktechniek, GroenRijk Raalte, Brandwacht Schilderwerken, Uitzendbureau Salland, PKs Auto Service en de Zoutkamer Salland.  Allen hartelijk dank. Tot slot een woord van dank aan de Sponsorcommissie en de mensen van onze onderhoudsploeg die  de stellage hebben uitgebreid en de reclameborden hebben opgehangen.