Update: Trainingen

Beste allemaal,

vanaf maandag 11 mei mogen we weer buiten sporten! Twee weken geleden zijn we al begonnen met de jeugd en vanaf deze week komen de senioren hierbij. We hebben dus al proefgedraaid en de logistiek aangepast op de 1,5 meter regel. Als we ons allemaal aan de regels houden kunnen we de komende maanden nog wat trainen. Helaas zitten wedstrijden er niet in. Naast de 1,5 meter hebben we wat beperkingen namelijk dat we alleen het kunstgrasveld ter beschikking hebben en dat houdt in dat we op andere dagen en andere tijden trainen dan “normaal”. Tevens geven we de jeugd een klein beetje voorrang en we kunnen niet allemaal tegelijk op het veld. Ik hoop op jullie begrip. Kort samengevat de regels waar we ons aan moeten houden:

1) trainingen voor senioren starten va 11 mei op basis van aangepast trainingsschema (zie bijlage)
2) de logistiek bij binnenkomst wordt geregeld en aan jullie de vraag dit te respecteren.
3) geen ouders/supporters e.a. op het sportpark toegestaan.
4) kantine, kleedkamers en materiaal ruimtes zijn gesloten.
5) materialen liggen op het veld.
6) houd anderhalve meter afstand, GEEN PARTIJ vorm en bereid de trainingen voor.
7) kom vooral niet te vroeg en hou je aan te tijden om overlast bij de in- en uitgang te voorkomen.
8) alle corona maatregelen gelden ook hier.
9) SV Raalte volgt de richtlijnen van NOC/NSF / KNVB en de Gemeente. Mochten hier veranderingen in komen dan zullen we deze zsm communiceren en doorvoeren.

UPDATE 14 mei: Ook vriendjes en vriendinnetjes van onze jeugdleden mogen weer meetrainen. Zij moeten zich van te voren aanmelden bij de betreffende leider. De leider beslist vervolgens of het mogelijk is. De ouders en de vriendjes en vriendinnetjes dienen zich uiteraard wel aan de richtlijnen te houden.

Heel veel succes en plezier! Grt Paul Velsink (voorzitter afdeling voetbal). (ps: in onderling overleg (!) kun je eventueel dag /tijd ruilen of teams samenvoegen bij beperkt aantal deelnemers, geef wijzigingen wel door aan het voetbalbestuur)

Update richtlijnen trainingen (laatste update: 14 mei 2020): Richtlijnen Hervatting Training SV Raalte per 29 april en 11 mei 2020 (versie 14 mei)

Nieuwe Coronaprotocollen Amateurvoetbal: https://www.knvb.nl/nieuws/assist/assist/60073/nieuwe-coronaprotocollen-voor-het-amateurvoetbal