Update coronamaatregelen

We zijn blij dat we nog kunnen sporten. Om dat veilig te kunnen doen, moeten we ons aan een aantal maatregelen houden. Dat geldt voor iedereen en ook voor een bezoek aan de kantine.

De kantine is alleen geopend voor spelers en andere personen die noodzakelijk zijn voor een wedstrijd, zoals leiders en scheidsrechters. Daarnaast is een coronatoegangsbewijs vanaf 18 jaar verplicht.

We vragen de bezoekende elftallen vriendelijk om niet plaats te nemen in de kantine i.v.m. met het beperkte aantal zitplaatsen.

Verder verzoeken we iedereen om zich ook in de kantine aan de maatregelen te houden, zoals een verplichte zitplaats en niet schuiven met tafels en stoelen. We verzoeken je een bezoek aan de kantine niet te lang te laten duren en bij drukte ruimte te maken voor een ander die na jou gebruik wil maken van de kantine. Vol = vol.

Zo dragen we als vereniging bij aan het terugdringen van de besmettingen én geven we iedereen de ruimte om gebruik te maken van de kantine. Bedankt voor jullie medewerking!