Nieuw: steunend lid voor kinderen t/m 17 jaar

Leuk nieuws! SV Raalte introduceert een nieuw soort lidmaatschap: steunend lid voor kinderen t/m 17 jaar. Zo kun je bijvoorbeeld jouw (klein)kind al vanaf zijn of haar geboorte aanmelden. Een leuk geboortecadeau van opa’s en oma’s, papa’s en mama’s of teamgenoten. Ook oudere kinderen kunnen steunend lid worden. Een mooie manier om – als je niet bij SV Raalte sport of actief bent – toch onderdeel van de club te zijn en de club te ondersteunen.

Het eerste lid is er al! Opa Alfons van Breen heeft kleindochter Faya een paar maanden na haar geboorte aangemeld bij SV Raalte. Welkom bij de club Faya!

De kosten bedragen €17,50 per jaar. Aanmelden kan via www.svraalte.nl/lid-worden. Het lidmaatschap is jaarlijks opzegbaar. Heb je een vraag over het nieuwe lidmaatschap? Neem dan contact op met Adrian Wessels (contributie@svraalte.nl).

Vanaf de leeftijd van 2,5 jaar kunnen kinderen sporten bij SV Raalte. Om de twee weken is er op zaterdagochtend peutervoetbal (tijdelijk geen peutervoetbal i.v.m. het coronavirus). Aanmelden of het aanvragen van een kijkochtend kan via peutervoetbalraalte@gmail.com.