Scoor € 50,- voor SV Raalte

Wij doen dit jaar weer mee met de Salland Clubactie van Salland Zorgverzekeringen. Dat betekent dat wij een mooi bedrag krijgen voor in de clubkas als jij een verzekering bij hen afsluit.

Overstappen

Stap jij over naar Salland en ben je ouder dan 18 jaar? Dan ontvangen wij € 50,-! Via www.salland.nl/svraalte kun je het collectief van SV Raalte bekijken; via deze link kun je ook meteen overstappen naar Salland.

Al verzekerd bij Salland?

Ben je al verzekerd bij Salland? Meld je dan aan bij ons collectief. Ook dan scoor je een mooi bedrag voor de clubkas. En je krijgt korting op je aanvullende en/of tandartsverzekering. Een mooie win-win dus!

Bespaar €25,- op de zorgpremie

Verwacht je weinig zorgkosten te maken in 2021? Mogelijk is een maximaal eigen risico van €885,- dan interessant. De premie is dan €98,90 per maand in plaats van €123,90. Verstandig is dan wel een potje te reserveren voor zorgkosten, mocht je toch een tegenvaller hebben. Kijk voor meer informatie op www.salland.nl/vrijwillig-eigen-risico.