Update: Ledenvergadering 7 december

Hierbij nodigen wij alle stemgerechtigde leden uit voor de buitengewone ledenvergadering op vrijdag 7 december 2018 vanaf 18.30 uur (Let op! Deze tijd is gewijzigd van 19.00 uur naar 18.30 uur) in de kantine.Tijdens deze ledenvergadering zal het bestuur toestemming vragen aan de leden voor de benodigde financiering voor het verduurzamen van SV Raalte. (Zonnepanelen en ledverlichting)

Kun je niet aanwezig zijn op de ledenvergadering dan kun je vooraf stemmen middels het uitbrengen van jouw stem in de stembus zonnepanelen en LED-verlichting die in de kantine staat. Deze stemmen zullen dan worden ingebracht tijdens de buitengewone ledenvergadering.

Wil je een nadere uitleg over de investering / financiering en het resultaat van de investering voor SV Raalte dan ben je bij deze uitgenodigd op de volgende inloopavond die georganiseerd wordt in de kantine van SV Raalte op: 29-11-2018 van 19:00 tot 20:00