Grote Clubactie 2020

Beste sportvrienden,

Na maandagavond 28 september is wederom gebleken dat wij in een bijzonder tijd leven, en dat alles wat vandaag was niet vanzelfsprekend is voor morgen. Wederom hebben wij te maken met een verscherping van de maatregelen ten aanzien van het Coronamaatvirus. En toch willen wij als organisatie van de Grote Clubactie zoveel mogelijk geld binnen halen voor ons doel van komend seizoen, geld wat in deze tijd voor de vereniging zeer welkom is. Maar we willen dit wel op een verantwoorde manier uitvoeren!!

En daarom worden hieronder nog een keer de methoden van verkopen aangegeven, en willen jullie vragen je ook aan deze regels te houden om op een verantwoorde manier loten te kunnen verkopen, te weten:

• Scannen via QR-Code op het verkoopboekje:
    • Op de voorzijde van het boekje staan een online verkooplink en grote QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers of afstand kunnen scannen.
    • De online verkochte loten zijn gekoppeld aan de verkoper van de club, de voor- en teamnaam staan namelijk in het systeem. Zo kan online bij worden gehouden hoeveel loten ieder lid verkoopt!
  • De verkooplink delen met familie, vrienden en buren via WhatsApp, e-mail en social media.
    • Een bijkomende voordeel van de verkooplink op de verkoopboekjes is dat deze link kan worden gedeeld via divers social media. Hierdoor wordt het erg makkelijk om een grote groep te bereiken binnen familie, vrienden, buren en kennissen.
    • Zij kunnen via deze link hun gegevens invoeren en hebben direct hun lotnummers binnen.
  • Ga je toch langs de deuren, doe het dan op de volgende manier:
    • Bel aan , leg je boekje klaar en neem 1,5 meter afstand;
    • Laat de koper zoveel mogelijk online met zijn telefoon een lot kopen via de verkooplink of gebruikt te laten maken van de QR-code;
    • Als iemand dit niet meer kan/wil, dan kan diegene altijd nog het boekje invullen, laat hem dat dan doen met een eigen pen.

De verkoop van de loten is mogelijk t/m 1 november waarnaar de boekjes bij de leiders ingeleverd kunnen worden en deze kunnen dan op 7 november ingeleverd worden in de kantine of de daarvoor bestemde doos bij de ingang van de kantine. Alleen het inleveren in de kantine zal in deze tijd niet kunnen. We hebben in de tussentijd gekeken naar een oplossing, en de boekjes kunnen worden ingeleverd aan de brievenbus naast het hek bij de ingang van SV Raalte, zie de foto’s. Uiteraard kunnen de leden ook de boekjes inleveren bij de leiders zodat de leiders de boekjes kunnen afgeven bij Pieter Bos, die regelmatig op ons pitorreske sportcomplex te vinden is!

Mochten jullie nog vragen hebben, schroom dan vooral niet om één van de leden van de organisatie aan te spreken.

Met vriendelijke groeten,

De coördinatoren van de Grote Clubactie van SV Raalte.

Pascal Ulfman / Peter Freriks / Bas de Wildt