Enquete Omnibus

Wel of geen Omnibus.

De tijden veranderen, de ontwikkelingen in het digitale tijdperk gaan snel en informatie wordt tegenwoordig op verschillende manier tot jullie gebracht. Zo is er een discussie ontstaan over het behouden van de alom bekende S.V. Raalte Omnibus. Zoveel leden zoveel meningen daarom hebben we gemeend om een enquête onder de leden uit te zetten die ons helpt om een gewogen besluit te kunnen nemen over het al dan niet voortbestaan van de omnibus, over mogelijk alternatieven, over de inhoud, over de frequentie etc. etc.

Langs deze weg doen we jullie het vriendelijke verzoek om deze enquête in te vullen (1x per lid) en hopende om een goede respons zodat we een goed beeld krijgen van onze leden en de wijze waarop men geïnformeerd wil worden.

Hartelijk dank voor jullie bijdrage.

Voorzitter S.V. Raalte,
Rene van Dijk

Wat is uw leeftijd?

Leest u de Omnibus als deze op de mat valt?
JaNee

Vindt u het erg als de Omnibus zou verdwijnen?
JaNee

Als u heeft aangegeven de Omnibus niet te lezen, waarom is dat?
Niet interessantNiet aantrekkelijkGeen tijd voor

Anders namelijk:

Wat vindt u van de frequentie (6x per jaar)?
Te veelVoldoendeTe weinig

Vindt u het belangrijk om op de hoogte te worden gehouden van wat er speelt binnen de vereniging?
JaNee

Welke media gebruikt u nu om de club te volgen?
De OmnibusWebsiteFacebookTwitterInformatie kantine

Anders namelijk:

Welke rubrieken/inhoud zo u graag terugzien of waar zou u meer over geïnformeerd willen worden in De Omnibus?

Zou u een (kleine) bijdrage willen leveren aan (de inhoud voor) De Omnibus? (Vul aub uw gegevens in)

Mail contact

Mail naar info@svraalte.nl

Telefonisch contact

Kom gezellig langs!

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Kom dan gerust langs op het sportpark aan de Jan van Arkelstraat in Raalte.